Tags

, ,

Het verhaal van Deel 3 is klaar en ik ben druk aan het redigeren. Nog een week of twee, dan kan ik het e-book publiceren. De complete Trilogie komt over een week of drie uit. Kort samengevat zien de publicatie data er als volgt uit:

23 November Het ebook, met Deel 1, Deel 2 en Deel 3.

23 November Paperback Deel 3

25 November Paperback Deel 1, Deel 2 en Deel 3.

Waarom een EBook met alle drie de delen?

Hoewel Deel 1 en Deel 2 gratis als ebook of als pdf te downloaden zijn, publiceer ik toch de complete Trilogie. Het aantal delen maakt voor de prijs van het ebook niet uit, die blijft hetzelfde. Ik kan de lezer voor hetzelfde bedrag drie delen aanbieden i.p.v. één en dat doe ik graag.

Wat gaan de boeken kosten?

Ebook :              4,99 euro

Deel 3 :            16,00 euro

Deel 1,2 en 3 : 24,99 euro

Zo, dat was het weer voor nu. Ik ga weer aan de gang. De boeken moeten af!